2. října 2009

Windows 7 x64 RC problém s instalací? #2


(zdroj obrázku: windows7supportnow.com)

Zdravím, po dlouhé době se ozývám ohledně tohoto tématu.
Nejprve řešení mého kamaráda, který se také pohybuje ve sféře PC techniky - Odinstalovat DAEMON Tools nebo podobné aplikace. Totiž CD/DVD mechanika by nemusela být ta fyzická, ale logická (virtuální). Myšlenka je to vskutku dobrá, chytal jsem se za hlavu, že mě to nenapadlo dříve. Ovšem jen do té doby, co se to samé stalo jemu s novější (oficiální) verzí Win7 a jeho nápad mu nepomohl...
Dále jsem pak kontaktoval MS Technet na jejich fóru. Jistý pan MP odpověděl, že stačí pouze znovu stáhnout/vypálit vaše DVD. Abych pravdu řekl, moc jsem tomu celému neporozuměl, zkuste si přečíst sami:
MS Technet odkaz - ...technet.microsoft.com...

Zaráží mne, že se Microsoft staví pasivně k problému, který - jak jsem zjistil - se objevuje i při instalaci MS Vista. Ještě otázka, instalujete Win7 z XP-ček nebo Vista? Opět asi ne všem, ale někomu by možná mohlo pomoci updatovat z Vista. ( http://social.technet.microsoft.com/Forums/cs-CZ/windows7cs/thread/9f8aa65b-287d-4bdd-ab7a-5fa3f85625c6 )

Žádné komentáře: